כיצד לקבוע את המחיר של מארזי מתנה

שיתוף:

תמחור מארזי מתנה למטרות רווח יכול להיות מאתגר, במיוחד למעצב המתנות המתחיל. הנטייה, בהתחלה, היא לתמחר נמוך מדי כדי להשיג כמה שיותר לקוחות. אבל אסטרטגיה זו עשויה למנוע ממך לראות רווח. אתה רוצה לתמחר באופן הוגן, אך תחרותי, ולהציג את המיומנות שלך בביטחון לשוק. הטיפים שלהלן נועדו לעזור לך לקבל החלטות תמחור טובות שיאפשרו לך להצליח.

שלב 1

חשוב על עלויות החומרים. זה חיוני שתשמור תיעוד של מה שאתה מוציא על מלאי. הגדר גיליון אלקטרוני במחשב שלך והזן כל הוצאה בודדת שמגיעה להכנת מארזים. אלה כוללים: סלסלות שוקולד, נייר צלופן, קשתות, מילוי, סרט, תוויות ופריטי המתנה שהכנסת לסלסילות בפועל. המשך להשתמש בגיליון האלקטרוני כדי להזין את ההוצאות בשלבים 2 עד 4.

שלב 2

הזן את עלויות התקורה שלך כשאתה מתכנן לתמחר את מארזי המתנות שלך. אם אתה מכין את הסלסילות בבית, כלול פריטים כמו קו הטלפון של העסק שלך, עלויות הקשורות משלוחי מתנות, פקס, דיו למדפסת, נייר, חותמות, כרטיסי ביקור וחלק מהשירותים שלך ושכר דירה או משכנתא. אם יש לך חנות אמיתית, כלול שכר דירה והוצאות שירות. ואל תשכח לקחת בחשבון את הקילומטראז' שאתה שם על הרכב שלך, במיוחד אם אתה מציע שירות משלוחים.

שלב 3

הזן את הוצאות העבודה שלך. כולל כל העובדים שיש לך. קל לדעת בדיוק מה אתה משלם לעובדים שלך, רוב הבעלים לפעמים מוותרים על העבודה שלהם וההכנסות שהם אמורים לקבל מהעסק. אתה רוצה להיות הוגן גם כלפי עצמך, אז כלול שכר שעתי אישי בעת חישוב עלויות העבודה.

שלב 4

חשבו על עלויות קידום מכירות. מהן עלויות הפרסום שלך? מה אתה משלם כדי להיות בפורנט של העולם הדיגיטלי? כמה אתה מוציא על אחסון אתרים? מה לגבי עלות שיווק, פליירים והשכרת ציוד.

שלב 5
קבע את נקודת ה"איזון" שלך. לאחר שחישבת את כל העלויות הנ"ל, תדע את המחיר המינימלי שאתה צריך לגבות עבור כל מארזי מתנה מבלי להפסיד כסף. נוסחה פשוטה לכך היא לחלק את סך ההוצאות שלך במספר המארזים שיצרת.

שלב 6

לבסוף, תחליט מאיזה שולי רווח תהיו מרוצים. זהו האחוז מעל עלות האיזון שלך שתגבה כדי לראות רווח. נוסחה שימושית אחת היא לשלש את עלות העבודה שלך. לדוגמה, אם העבודה מגיעה ל-$12 לסל, הייתם מוכרים כל סל ב-$36. אם המחיר הזה מייצג 30 עד 50 אחוז מעל האיזון, התמחור של סל המתנות בדרך הנכונה.

מארזי מתנה
קפיצה מהירה לתוכן שאהבתם.